به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مهرداد معتقدالحق رئیس اداره فاوا اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با هدف تکریم ارباب رجوع، بهره وری بهینه در زمان، افزایش سرعت و صحت کارهای اجرایی، نسبت به الکترونیک کردن درخواستهای مربوط به دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۲، استعلام فرم ج، ملاقات مردمی، تعیین اصالت نامه و ثبت شکایات از طریق تارنمای این اداره کل و با دسترسی به تشکیل پرونده از طریق میز خدمت الکترونیک در سال ۱۴۰۲ اقدام کردیم.
وی در ادامه بهره گیری از سامانه پیامکی برای ارسال کد رهگیری به متقاضیان و پی گیری پرونده از طریق تارنمای اداره کل را از قابلیت های این خدمات الکترونیک عنوان کرد.
معتقد الحق در پایان تصریح کرد: در خصوص ایجاد سایر فرآیندهای سیستمی و الکترونیک در حوزه های دیگر این اداره کل نیز در حال پی گیری برای الکترونیک کردن درخواستهای تشکیل پرونده های مربوط به کمیسیون ماده ۵ و پرونده های حوزه واگذاری هستیم که متعاقباً به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.